Formularz nowego zlecenia naprawy

Przed wypełnieniem formularza sprawdź czy Twoja usługa nie jest dostępna w sklepie internetowym. Jeśli jest dokonaj złożenia zamówienia przez sklep.

Po przyjęciu zlecenia przez pracownika otrzymasz zwrotny mail z szczegółami wysyłki.

Zlecenia są przyjmowane do 24h w dni pracujące.

Gdzie znajduje się numer IMEI lub S/N ?

Aby uzyskać numer IMEI należy wprowadzić kod *#06# na ekranie wybierania numeru telefonu. Numer imei znaleźć można też pod baterią przy szufladce / ramce / tacce sim lub na fabrycznym pudełku urządzenia.

Jeśli Twoje urządzenie posiada kod lub wzór blokady podaj go w odpowiedniej rubryce.
Poniżej przykład w jaki należy podać kod blokady z wzoru.

Dane zleceniodawcy:

Dane do wysyłki:

Dane urządzenia:

Treść zlecenia:

Szczegóły usługi:

Kupon rabatowy:
Usługa z użyciem:
Gwarancja:

Sposób dostarczenia urządzenia do serwisu:
Inne:



Dane zleceniodawcy:

Dane do wysyłki:

Dane urządzenia:

Treść zlecenia:

Szczegóły usługi:

Kupon rabatowy:
Usługa z użyciem:
Gwarancja:

Sposób dostarczenia urządzenia do serwisu:

Inne:



Korzystanie z serwisu jest jednoznaczne z akceptacją wykorzystywania plików cookies, polityką oraz regulaminem serwisu. Zamknij