Formularz nowego zlecenia naprawy

Przed wypełnieniem formularza sprawdź czy Twoja usługa nie jest dostępna w sklepie internetowym. Jeśli jest dokonaj złożenia zamówienia przez sklep.

Po przyjęciu zlecenia przez pracownika otrzymasz zwrotny mail z szczegółami wysyłki.

Zlecenia są przyjmowane do 24h w dni pracujące.

Gdzie znajduje się numer IMEI lub S/N ?

Aby uzyskać numer IMEI należy wprowadzić kod *#06# na ekranie wybierania numeru telefonu. Numer imei znaleźć można też pod baterią przy szufladce / ramce / tacce sim lub na fabrycznym pudełku urządzenia.

Jeśli Twoje urządzenie posiada kod lub wzór blokady podaj go w odpowiedniej rubryce.
Poniżej przykład w jaki należy podać kod blokady z wzoru.

    Dane zleceniodawcy:

    Dane do wysyłki:

    Dane urządzenia:

    Treść zlecenia:

    Szczegóły usługi:

    Kupon rabatowy:

    Usługa z użyciem:

    Gwarancja:

    Sposób dostarczenia urządzenia do serwisu:

    Inne:

    [recaptcha]

      Dane zleceniodawcy:

      Dane do wysyłki:

      Dane urządzenia:

      Treść zlecenia:

      Szczegóły usługi:

      Kupon rabatowy:

      Usługa z użyciem:

      Gwarancja:

      Sposób dostarczenia urządzenia do serwisu:

      Inne:

      [recaptcha]