Naprawa urządzeń HTC

Specjalizujemy się w naprawach smartfonów HTC. Serwis jest nieoficjalnym serwisem tej marki, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaoferować rozwiązania oparte o części zamienne, oryginalne nowe i używane. Zależnie od zamówionej usługi udzielamy gwarancji na wymienione komponenty. Udostępniamy możliwość wykupienia dodatkowej gwarancji w kilku pakietach jak Plus, Premium 90 i Premium 180. Gwarancja Premium uznawana jest nawet jeśli uszkodzenie wynikło z winy użytkownika (np. zbicie ekranu, szyby, wyrwanie gniazda). Odbieramy uszkodzone urządzenia przez firmy spedycyjne (na życzenie klienta). Przy złożeniu zamówieniu więcej niż jednej usługi dla jednego urządzenia przyznajemy rabaty do -30%. Płatności za usługi są realizowane przy odbiorze urządzenia (przesyłka pobraniowa). Zapraszamy do zapoznania się z ofertą dostępna w sklepie internetowym, a w przypadku braku potrzebnej usługi zapraszamy do kontaktu. Poniżej przedstawiamy informację o procesie realizacji napraw, które pomogą przybliżyć formę napraw w trybie wysyłkowym oraz door to door.
  • Wymiana baterii lub / i gniazda USB
  • Wymiana wyświetlacza / szybki / panelu dotykowego
  • Naprawy po zalaniu
  • Wymiana kamery
  • Inne

Wycena usługi

W naszym sklepie znajdziesz większość zdefiniowanych usług, które mają określoną już cenę. W opisach usług umieszczone są informacje jakimi cechami objawia się uszkodzenie. Realizujemy inne naprawy nie widniejące w sklepie. W takim przypadku należy wypełnić formularz wyceny usługi. Podczas składania zapytania należy podać jak najwięcej szczegółów w odniesieniu do usterki i sposobu jej powstania – umożliwi to trafniejszą i pewniejszą wycenę usługi.

Kwoty podawane w sklepie oraz przy wycenie zawierają w sobie koszt wysyłki zwrotnej.

Płatność

Za usługę zapłacisz po jej zrealizowaniu – przy odbiorze. Wszystkie przesyłki nadajemy w formie pobraniowej. Jeśli chcesz zapłacić kartą poproś doręczyciela o taką możliwość lub udaj się do placówki pocztowej.

Płacisz doręczycielowi.

Wysyłka do serwisu

Odbiór Kurierski

Podczas składania zamówienia należy wybrać sposób dostarczenia urządzenia do serwisu. Udostępniamy dwa sposoby dostarczenia urządzeń w trybie door to door oraz wysyłkowym.

Wysyłam na własną rękę

Urządzenie należy nadać za pośrednictwem własnego przewoźnika z poniższej listy. Przyjmujemy przesyłki wyłącznie od przewoźników jak: DB Schenker, DHL, DPD,  FedEx, Geis, GLS, inPost, Patron, Poczta Polska, TNT Express, UPS.
Na przesyłkę należy nanieść numer zlecenia/naprawy, a jako nadawcę użyć danych podanych podczas składania zlecenia. Adres, na który należy nadać przesyłkę z numerem zlecenia/naprawy przesyłany jest drogą mailową w formie potwierdzenia przyjęcia złożonego zlecenia.
Płatny odbiór kurierski ze wskazanego adresu. Zlecenie odbioru jest przydzielane na pierwszy najbliższy termin. Przeważnie jest to dzień, w którym zostało złożone zlecenie lub następny dzień roboczy. W wiadomości potwierdzającej przyjęcie zlecenie przesyłamy informację o zaplanowanej dacie odbioru przesyłki wraz z sugerowanym przedziałem czasowym odbioru. Jeśli chcesz ustalić inną datę odbioru przesyłki należy wskazać ją podczas składania zamówienia. Zdarzają się przypadki, że kurier nie zjawi się po odbiór przesyłki we wskazanym terminie, w takim przypadku prosimy o informację. Zlecenie zostanie ponowione na następny dzień. Odbiór przesyłek realizuje przewoźnik DPD. Kurierzy nie są zobowiązani do wykonania połączenia telefonicznego przy odbiorze lub dostarczaniu przesyłki. Jest to ich dobrowolna wola.
- Sam wydrukuję dokumenty przewozowe.
  W mailu potwierdzającym przyjęcie zlecenia otrzymasz dwa pliki. Jest to list przewozowy, który należy wydrukować w jednej sztuce i nanieść na przesyłkę oraz protokół przekazania przesyłki – ten zaś należy wydrukować w dwóch egzemplarzach, oba podpisać. Podczas przekazywania przesyłki jedną sztukę protokołu zabiera kurier odbierający, zaś drugą podpisuje i pozostawia w formie potwierdzenia nadania przesyłki.  
- Kurier przywozi dokumenty przewozowe.
  Kurier, zależnie od regionu, przywozi wydrukowany list przewozowy, który nanosi na przesyłkę przy kliencie. Podpisaną kopię pozostawia dla klienta w formie potwierdzenia. Jeśli kurier nie ma wydrukowanego listu przyjeżdża z etykietą do wypełnienia. Kurier sam ją wypełnia na podstawie podawanych danych. Należy podać dane, które zostały wskazane w wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Po wypełnieniu etykiety kurier pozostawia kopię dla nadawcy jako potwierdzenie.  
<a name="pakowanie"></a>

Pakowanie urządzenia

Jak prawidłowo zapakować swoje urządzenie na czas transportu.
Jeśli posiadasz fabryczne pudełko od urządzenia włóż w nie telefon i zabezpiecz, by telefon nie przesuwał się podczas transportu w owym pudełku. Obficie obwiń urządzenie/w fabrycznym pudełku folią bąbelkową, tekturą, styropianem lub innym wypełniaczem amortyzująco-zabezpieczającym, tak, by żadna z krawędzi urządzenia/oryginalnego pudełka nie miała kontaktu z zewnętrzną częścią paczki. Tak przygotowane urządzenie umieść w kartonie wielkości pudełka od butów, uzupełnij wolne przestrzenie w pudełku wypełniaczami jak folia, papier, tektura. Starannie obklej pudełko taśmą pakowną samoprzylepną. Przekaż paczkę dla przewoźnika.

Zadbaj o bezpieczeństwo swojego urządzenia na czas transportu.

  • Nie wysyłaj urządzenia jedynie w samej kopercie „bąbelkowej”.
  • Wysyłaj urządzenie tylko rejestrowanymi przesyłkami.
  • Nie wysyłaj urządzenia w za małym pudełku.
  • Paczka z urządzeniem powinna mieć format sześcianu.
  • W przypadku odbioru kurierskiego „Sam wydrukuję dokumenty przewozowe” należy wydrukować list przewozowy i nanieść go na przesyłkę.

Na przesyłkę nanieś numer zlecenia/naprawy

<a name="gwarancja"></a>

Gwarancja

STANDARD

Gwarancja udzielana przy realizacji wszystkich usług. Wyjątkiem są usługi po zalaniu cieczą oraz podstawowa diagnostyka. Gwarancja obejmuje wymienione elementy podczas usługi serwisowej. Okres jej trwania to 30 dni od momentu otrzymania urządzenia.

STANDARD PLUS

Gwarancja standardowa wydłużona o kolejne 30 dni, co daje w sumie 60 dni gwarancji na wymieniony podzespół. W przypadku potrzeby skorzystania z naprawy gwarancyjnej kurier odbierze Twoje urządzenie (klient musi wydrukować dokumenty przewozowe) bezpłatnie do raz w trakcie trwania okresu ochrony.

PREMIUM 90

Gwarancja premium 90 to 90 dni ochrony wymienionego podzespołu, nawet jeśli ten zostanie uszkodzony z winy użytkownika. Przykład: użytkownik po wymianie szybki zbił ją ponownie - szybka zostanie wymieniona jednorazowo bezpłatnie w ramach tejże gwarancji. Odbiór kurierski również jest zapewniony bezpłatnie raz w trakcie trwania okresu ochrony.

PREMIUM 180

180 dni ochrony Twojego urządzenia. Podobnie jak w opcji "Premium 90" gwarancja obejmuje jednokrotną wymianę podzespołu z winy użytkownika (np. uszkodzenie mechaniczne). Odbiór bezpłatny urządzenia do serwisu do 2 razy w trakcie trwania gwarancji.
<a name="status"></a>

Status naprawy / Powiadomienia / Kontakt

Status realizacji oraz kontakt z serwisem.
Każde zlecenie otrzymuje swój numer, dzięki któremu możesz śledzić status realizacji zlecenia on-line.
Po zakończeniu usługi otrzymasz wiadomość z podsumowaniem realizacji. Jest to jednocześnie protokół z usługi.

Każdorazowo podczas zmiany statusu otrzymasz e-maila z informacją o postępie realizacji, m.in.:

  • Przyjęte (oczekuje na urządzenie).
  • W serwisie.
  • W trakcie realizacji.
  • Opóźnienie w realizacji.
  • Zakończono.
  • Wysyłka. W przypadku dodatkowych pytań należy kontaktować się przez odpowiedź do otrzymanych wiadomości stosując numer zlecenia.

Czas realizacji usługi

Usługi realizujemy codziennie w dni robocze (pon.-pt.). Uśredniony czas realizacji znajduje się po prawej stronie. Usługi staramy się realizować bez większych opóźnień. Kładziemy duży nacisk, by realizację napraw trwały jak najkrócej, najczęściej do 3 dni. Przyjmuje się, że czas naprawy liczony od dnia dostarczenia urządzenia do serwisu nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych. W przypadku potrzeby większej ilości czasu powiadamiamy za pośrednictwem statusu i e-maila o wydłużonym czasie realizacji zamówienia.

Średni czas (dni) realizacji zamówienia

%

W tym realizacji poniżej 3 dni