Zgłoszenie gwarancja premium 90

Wszystkie pola oznaczone gwiazdką (*) muszą być wypełnione. Po wypełnieniu i przesłaniu zgłoszenia otrzymasz potwierdzenie przyjęcia, tak jak podczas nowego zlecenia naprawy.

W mailu potwierdzającym przyjęcie zgłoszenia otrzymasz dalsze instrukcje.

Jeśli Twoje urządzenie posiada kod lub wzór blokady podaj go w odpowiedniej rubryce. Poniżej przykład w jaki należy podać kod blokady z wzoru.

 

Preferowana data odbioru – wypełnij jeśli chcesz, by kurier odebrał przesyłkę w późniejszym terminie niż najbliższy dzień roboczy.

    *Dane kontaktowe właściciela:

    Dane do wysyłki zwrotnej:

    *Dane urządzenia:

    *Data wystąpienia problemu:

    *Opis problemu:

    *Adres odbioru urządzenia:

    Preferowana data odbioru:

    Inne:

    [recaptcha]