Zgłoszenie gwarancja standard

Wszystkie pola oznaczone gwiazdką (*) muszą być wypełnione. Po wypełnieniu i przesłaniu zgłoszenia otrzymasz potwierdzenie przyjęcia, tak jak podczas nowego zlecenia naprawy.

W mailu potwierdzającym przyjęcie zgłoszenia otrzymasz dalsze instrukcje.

Jeśli Twoje urządzenie posiada kod lub wzór blokady podaj go w odpowiedniej rubryce. Poniżej przykład w jaki należy podać kod blokady z wzoru.

 

Preferowana data odbioru – wypełnij jeśli chcesz, by kurier odebrał przesyłkę w późniejszym terminie niż najbliższy dzień roboczy.

*Dane kontaktowe właściciela:

Dane do wysyłki zwrotnej:

*Dane urządzenia:

*Data wystąpienia problemu:

*Opis problemu:

*Adres odbioru urządzenia:

Preferowana data odbioru:
Inne:



Korzystanie z serwisu jest jednoznaczne z akceptacją wykorzystywania plików cookies, polityką oraz regulaminem serwisu. Zamknij