Regulamin
Oddanie sprzętu do naprawy/diagnozy łączy się z akceptacją poniższego regulaminu.
1. INFORMACJE PODSTAWOWE / ZLECENIE USŁUGI
- Warunkiem rozpoczęcia naprawy lub usługi serwisowej jest złożenie przez Klienta zlecenia usługi poprzedzając to kontaktem w celu przybliżonej wyceny usługi.
- Usługi sprzedawane za pośrednictwem serwishtc.pl są skierowane wyłącznie dla konsumentów, osób prywatnych
- Zgłoszenie sprzętu Klienta do serwisu może nastąpić tylko poprzez wypełnienie elektronicznego formularza zgłoszeniowego.
- Serwis wydaje Klientowi numer naprawy potwierdzający przyjęcie sprzętu do naprawy, na podstawie którego wraz z danymi adresowymi jest wydawany sprzęt/ wysyłany sprzęt.
- Kontakt z serwisem serwishtc.pl odbywa się tylko i wyłącznie drogą elektroniczną lub listowną.
- Sprzęt jest wysyłany tylko po dokonaniu płatności lub potwierdzeniu mailowym przez klienta o wysyłce pobraniowej (płatność przy odbiorze).
- W przypadku zwłoki płatności za wykonaną usługę, serwis może obciążyć klienta kosztami magazynowania urządzenia w kwocie 4zł/dzień (zwłoka pow. 30dni).
- Po wykonaniu naprawy sprzęt jest przekazywany Klientowi za pośrednictwem firmy kurierskiej (DPD) lub Poczty.
- Odpady poserwisowe są utylizowane, o chęci otrzymania odpadów należy poinformować serwis przed rozpoczęciem naprawy.
- Rezygnacja z usługi w trakcie jej trwania może nastąpić tylko na warunkach określonych przez serwis, po uprzednim opłaceniu wskazanej kwoty za dotychczasowo wykonane prace.
- Należy pamiętać, ze usługa regeneracji/naprawy nie jest równorzędna z wymianą całego urządzenia na nowe. W urządzeniu mogą występować odstępstwa od cech fabrycznych urządzeń (np. brak wodoodporności, drobne szczeliny poniżej 1,5mm).
- Serwis jest w stałej współpracy z innymi punktami serwisowymi. W przypadku problemów z pozyskaniem części lub wydłużającym się czasem realizacji – urządzenie przekazywane jest do zewnętrznego serwisu, który wykonuje usługę o takim samym standardzie jak serwis główny.
- Serwis może udzielić rabatu zgodnie z obowiązującymi promocjami.
- Serwis w przypadku rezygnacji z naprawy w trakcie jej trwania pobiera opłatę za podstawową diagnostykę w kwocie 67,00 zł.
2. WYSYŁKA SPRZĘTU
- Ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do serwisu ponosi Klient. Należy pamiętać, aby odpowiednio zapakować i zabezpieczyć wysyłany sprzęt.
- Korzystając z opcji odbioru urządzenia przez kuriera należy posługiwać się tylko i wyłącznie przesłanymi dokumentami przez nasz serwis. (List przewozowy, protokół przekazania towaru).
- Wszystkie przesyłki wysyłane za pośrednictwem kuriera są ubezpieczone do kwoty 4000zł. W przypadku gdy wartość sprzętu przewyższa tę kwotę Klient powinien powiadomić o tym serwis.
- Serwis przyjmuje do naprawy jedynie urządzenia które zostały przed wysyłką zgłoszone.
- Serwis nie odbiera przesyłek pobraniowych.
- Klient w przypadku rezygnacji z usługi tuż po wypełnieniu formularzu „zlecenia realizacji” z zaznaczoną opcją odbioru urządzenia od klienta jest zobowiązany pokryć podwójny koszt odbioru przesyłki (36zł).
- Wysyłka i odbiór urządzeń za pośrednictwem kuriera może nastąpić tylko na terenie Polski. W przypadku innych krajów koszt należy ustalić indywidualnie.
3. CZAS TRWANIA NAPRAWY
- Czas naprawy jest zależny od rodzaju usterki i dostępności części zamiennych.
- Średni czas naprawy to 6dni roboczych który to czas może się wydłużyć do 14dni roboczych a w trudniejszych przypadkach okres ten może się wydłużyć o kolejne 14dni.
- O terminie zakończenia naprawy, zmianie statusu zlecenia lub kosztach przekraczających podany limit Klient zostanie poinformowany pocztą elektroniczną lub poprzez status naprawy.
- Po upływie 90 dni od dnia zawiadomienia mailowego lub telefonicznego (np. połączenie głosowe, sms, mail) o zakończeniu usługi, wysyłane jest ostateczne wezwanie do odbioru sprzętu z nieprzekraczalnym terminem 14dni kalendarzowych na adres podany przez Klienta w chwili oddania sprzętu do Serwisu.
- Nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego oraz na podstawie art 181 Kodeksu Cywilnego Serwis nabywa go przez jego objęcie w posiadanie samoistne .
4. GWARANCJA/REKLAMACJA
- Na wykonane naprawy i usługi serwis udziela standardowej gwarancji na okres 1 miesiąca od daty wykonania świadczenia. Wyjątkiem są naprawy sprzętu po zalaniu, reballing, oprogramowanie, konserwacja na które serwis nie udziela gwarancji.
- Podstawą rozpatrzenia reklamacji/gwarancji jest okazanie dokumentu sprzedaży lub karty gwarancyjnej otrzymanej przy odbiorze sprzętu z serwisu.
- Oprogramowanie nie jest objęte warunkami gwarancji.
- Decyzję w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego serwis wydaje w ciągu 14 dni od otrzymania sprzętu.
- Gwarancją objęte są wyłącznie elementy wymienione podczas naprawy, wyszczególnione w karcie naprawy.
- Gwarancja na wykonane czynności nie obejmuje przypadków, w których działanie wykonanej przez serwis czynności przestało być skuteczne z powodów uszkodzeń elementów i części nie objętych gwarancją serwisu lub jeśli działanie to przestało być poprawne na skutek pojawienia się wady innych elementów mających wpływ na poprawność działania wykonanego świadczenia serwisowego.
- Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć sprzęt, urządzenie lub towar do serwisu na swój rachunek – we własnym zakresie lub poprzez firmę spedycyjną.
- Gwarancja na elementy nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych (złamania, zalania, itp.);
- uszkodzeń wynikających z eksploatacji urządzenia w warunkach, które nie odpowiadają warunkom określonym w karcie gwarancyjnej urządzenia;
- uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, instalacji, przechowywania czy konserwacji towaru oraz nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu elektronicznego, a w szczególności wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy;
- przypadków losowych uszkodzeń niezależnie od warunków eksploatacji (powódź, pożar, przepięcie);
- Oprogramowania, którego autorem nie jest serwis.
- Wystająca szyba w wymiarze mniejszym jak 1,5mm poza obrąb obudowy;
- Martwe/czarne piksele w wymiarze mniejszym jak 3 na powierzchni 2cm2;
- części, na których dokonano zatarcia lub zniszczenia numerów seryjnych serwisu;
- Uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy przewoźnika.
- części, których naprawę podjęły osoby lub podmioty nie będące rekomendowanym serwisem serwishtc.pl .
- Skrócone warunki gwarancji/ reklamacji oraz inne uwarunkowania wyszczególnione są na karcie naprawy. Okres gwarancyjny może wynieść więcej jak 1 miesiąc co jest zaznaczane na karcie naprawy.
5. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI SERWISU
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za używane i zainstalowane nielicencjonowane oprogramowanie oraz inne dane na dyskach stałych innych nośnikach magnetycznych, dyskach optycznych, CD, DVD czy pamięciach flash przekazanych ze sprzętem do naprawy.
- Klient oświadcza, że zabezpieczył wszystkie dane i nie będzie rościł żadnych praw tytułem odszkodowań za ich utratę.
- Za wady, braki i uszkodzenia wykryte w trakcie naprawy Serwis nie ponosi odpowiedzialności.
- Serwis zastrzega sobie zwrot nie naprawionego sprzętu Klientowi z powodu braku oryginalnych części lub zamienników na rynku oraz innych niezależnych od serwisu czynników.
- Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu Klientowi nie naprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty. Wynika to z tego, iż część elementów, w tym uszkodzonych, jest obecnie wykonywana w technologii SMD i BGA a co za tym idzie regeneracja takiego układu nie zawsze przynosi pozytywny efekt, który można wyeliminować tylko poprzez wymianę elementu na inny sprawny, niestety nie zawsze osiągalny.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za legalność systemu operacyjnego ani żadnych aplikacji będących zainstalowanych na sprzęcie powierzonym serwisowi.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treści znajdujące na nośnikach informacji znajdujące się w sprzęcie powierzonym serwisowi, a będącymi w literze prawa treściami zabronionymi.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za częściową lub całkowitą utratę danych lub programów znajdujących się w pamięci urządzeń dostarczanych do serwisu. Specyfika realizacji każdej naprawy przy znajdującym się w serwisowanym sprzęcie nośniku danych, naraża te dane na uszkodzenie lub usunięcie.
- Oględziny przesłanego sprzętu mogą dotyczyć wyłącznie usterki/usługi podanej przez Klienta .
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści jeśli szkoda nie jest winą serwisu lub czas naprawy wydłuża się z przyczyn od Serwisu niezależnych (opóźnienia w dostawie, niedostępność towaru, czasowy brak możliwości technicznych dokonania naprawy) /art. 361-363 K.C./.
6. ZABEZPIECZENIA
- Serwis, w celu zabezpieczenia sprzętu przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich stosuje plomby gwarancyjne.
- Naruszenie jakiejkolwiek z plomb zabezpieczających bądź innych zabezpieczeń będzie się wiązało z utratą udzielonej przez serwis gwarancji.
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Właścicielem serwisu jest enaprawa.pl z siedzibą w Krasnopolu 16-503. Działający w ramach Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Twój Startup NIP: 5213641211REGON: 146433467 KRS: 0000442857.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.
- Każdy Klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt, dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin.