Często zadawane pytania – FAQ
Czy otrzymana wycena drogą mailową może ulec zmianie?
– W większości przypadków podana cena nie ulega zmianie. W przypadku zmiany znacząco ceny klient jest powiadamiany przed rozpoczęciem usługi.
Mam uszkodzoną szybkę w telefonie. Czy naprawiacie takie uszkodzenia?
– Tak, naprawiamy wszelkie uszkodzenia mechaniczne.
Czy wykonujecie naprawy po zalaniu cieczą?
-Tak, naprawiamy takie urządzenia.
Gdzie znajdę adres serwisu?
– Adres wraz z numerem zlecenia, który należy nanieść na przesyłkę przesyłany jest mailowo, w potwierdzeniu przyjęcia zlecenia.
Jak szybko zostanie wykonana usługa?
– Każda wykonywana usługa jest indywidualnym przypadkiem. Średni czas realizacji to 6 dni roboczych. Przeważnie jest to okres do 14dni. Czas ten może się wydłużyć (np. z powodu oczekiwania na części), o czym informujemy klienta za pośrednictwem maila lub za pośrednictwem statusu naprawy.
Czy na usługę otrzymam gwarancję?
– Tak, na każdy wymieniony podzespół udzielamy gwarancji w wymiarze 1 miesiąc z możliwością płatnego wydłużenia (więcej informacji znajdą państwo tutaj).
Czy w trakcie wykonywania usługi dane z mojego urządzenia zostaną usunięte?
– W większości przypadków dane nie ulegają usunięciu. Zaleca się jednak wykonanie w swoim zakresie kopii zapasowej danych.
Czy mogę zapłacić za urządzenie przy odbiorze przesyłki?
– Tak, Wszystkie paczki są nadawane za pobraniem.
Jakim przewoźnikiem realizowane są przesyłki z i do serwisu ?
– Korzystamy z usług DPD Standard, Poczty Polskiej – Paczki 24 oraz inPost standard.
Zamówiłem odbiór kurierski lecz kurier nie zjawił się - co zrobić ?
-W takim wypadku prosimy o przesłanie wiadomości, odbiór zostanie ponowiony
Czy można zmienić datę odbioru przesyłki przez kuriera ?
-Tak, w takim wypadku prosimy o kontakt.
Chcę zlecić dwie lub więcej usług za pośrednictwem sklepu - czy mogę liczyć na upust ?
-Tak, udzielamy nawet do 30% upustu przy zleceniu powyżej jednej usługi dla jednego telefonu. W celu otrzymania konkretnej wyceny prosimy o kontakt mailowy.
Nie znam numeru IMEI urządzenia i nie mogę go odczytać - co zrobić ?
-Prosimy w pole numeru IMEI wpisać „0000”.

Korzystanie z serwisu jest jednoznaczne z akceptacją wykorzystywania plików cookies, polityką oraz regulaminem serwisu. Zamknij